eMobility

Wspaniałe wrażenia z jazdy.

Moc stała 330 kW, moc szczytowa 400 kW: oto eActros. Natychmiastowe, mocne przyspieszanie i płynna jazda – eMobility sprawia prawdziwą radość. Jest to możliwe dzięki opracowanej przez Mercedes-Benz elektrycznej osi napędowej z dwoma silnikami, wspomaganej przez dwustopniową skrzynię biegów i nisko położony środek ciężkości.

W kabinie kierowcy ciężarówki Mercedes-Benz jeszcze nigdy nie było tak cicho. Przy pełnym przyspieszeniu poziom hałasu układu napędowego wewnątrz eActrosa został zmniejszony nawet o 10 decybeli. W porównaniu z tradycyjnym samochodem ciężarowym oznacza to zmniejszenie odczuwalnego poziomu głośności o połowę! Napęd elektryczny ma jeszcze jedną zaletę: poziom drgań w czasie jazdy zostaje ograniczony, co sprawia, że jazda staje się bardziej komfortowa. Zapobiega to zmęczeniu kierowcy i może poprawić jego zdolność koncentracji.

Driving experience content silence
Driving experience content working

Cyfrowe stanowisko pracy w eActrosie jest w pełni połączone z siecią i intuicyjne. Jego ultranowoczesny Multimedia Cockpit wraz z kamerą MirrorCam stanowi centrum dowodzenia i jest specjalnie dostosowany do funkcji związanych z eMobility. Multimedia Cockpit zachwyca nowym, zmienionym wyświetlaczem i zapewnia przegląd wszystkich informacji specyficznych dla pojazdów elektrycznych, takich jak zasięg w odległości i czasie, aktualne i średnie zużycie w kWh/100 km oraz poziom naładowania. Dzięki temu mogą Państwo zawsze optymalnie wykorzystać potencjał swojego pojazdu.

Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia z jazdy od samego początku, oferujemy wszystkim kierowcom eActrosa szereg specjalnych szkoleń, które są specjalnie dostosowane do szczególnych wymagań eTrucków. Podczas tych szkoleń omawia się podstawowe czynności, takie jak bezpieczne ładowanie samochodu ciężarowego i sprawdzanie informacji dotyczących pojazdów elektrycznych, ale przede wszystkim ćwiczy się korzystanie z nowego napędu elektrycznego ePowertrain i inteligentnej rekuperacji z myślą o optymalizacji zasięgu i oszczędności energii podczas jazdy.

Driving experience content preparation
W górę