POSTĘP WIDOCZNY W TRASIE.
Specjalne wydanie Actrosa L łączy unikalny design z najnowszymi technologiami. Wprowadzone innowacje zapewniają bezprecedensowe bezpieczeństwo i komfort użytkowania. Zwiększona dynamika i lepsza efektywność pracy silnika, obniżająca zużycie paliwa, ustanawiają nowy standard w komunikacji lądowej. Actros L jest dedykowany kierowcom, którzy oczekują czegoś więcej.
Firma Handlowo-Usługowa z Dopczyc
Komfort i wygoda kabiny Actrosa L jest doceniana nie tylko przez szefa. Pan Michał twierdzi, że Actros L nie pozwala „szaleć kierowcy” – pojazd jest zaprojektowany tak, aby jechać bezpiecznie. Stabilny, dostojny w prowadzeniu, ale awaryjne hamowanie systemu jest zbyt drastyczne.
Rewelacyjnie działa „ogrzewanie resztkowe”, które jest wielkim udogodnieniem i oszczędnością w utrzymaniu ciepła w kabinie. Klient zwraca uwagę na dobrą widoczność w kamerach w porównaniu z pierwszą edycją tego modelu. Actros L jest pojazdem intuicyjnym, którego można się szybko nauczyć.
DREMEX
Kierowca Pan Tomasz po teście podzielił się z nami swoimi wrażeniami:
"Na trasie czułem się bezpiecznie, systemy zastosowane i unowocześnione w tej wersji Actrosa L dają prawdziwą przyjemność jazdy. Szczególną uwagę zwracam na Active Drive Assist 2.0, który umożliwia częściowo autonomiczną jazdę. Dla mnie bezpieczeństwo przede wszystkim, a tu są Emergency Brake Assist i Lane Keeping Assist. Kolorowy, wyjątkowy wygląd kabiny przyciąga uwagę nie tylko społeczności trakowej”
WYDRA TRANS
Pan Roman: „Nowy Actros L jest naprawdę dopracowany i widzę pozytywną różnicę w porównaniu do wcześniejszych modeli. Fotel jest doskonale dopasowany, amortyzatory bardziej wyczulone, a samochód prowadzi się inaczej, ponieważ ma lepsze przyśpieszenie. Największą uwagę zwróciłem na spalanie – w ruchu krajowym z pełnym ładunkiem osiąga 24,3 l. Systemy są bardzo potrzebne i komfortowe, choć nie sprawdzają się idealnie podczas przejazdów przez roboty drogowe. Jednak najważniejsze dla mnie jest to, że Actrosy L te które już mam, są bezawaryjne.”
POKER TRANSPORT – Właściciel Pan Marcin
"Miałem obawy, czy te zmiany w aerodynamice faktycznie przyniosą oszczędności, ale liczby mówią same za siebie. Na trasie standardowej naszej trasie uzyskałem lepsze spalanie o około 3% w porównaniu z moim obecnym Actrosem. Nie sądziłem, że zmiana przodu o kilka centymetrów może zrobić taką różnicę."
TN TRANS – Właściciel Pan Tobiasz
„Mercedes inwestuje w technologie przyjazne środowisku. Zmniejszona emisja spalin i zoptymalizowane spalanie w Actrosie L to krok w stronę bardziej ekologicznego transportu – i to bez kompromisów w zakresie mocy czy osiągów. Szacun dla Mercedesa”
MEVIX – kierowca Pan Sebastian
"Od razu po wejściu do kabiny poczułem różnicę. Jest ogromna, bardzo przestronna – można się poczuć jak w luksusowym apartamencie. Równa podłoga bez tunelu silnika to strzał w dziesiątkę, a izolacja akustyczna jest naprawdę wyjątkowa. Nawet podczas jazdy po autostradzie można rozmawiać szeptem. Po ciężkim dniu jazdy wypoczynek w tej kabinie to czysta przyjemność."
+DEPRE – Właściciel Pan Tomasz
"Reflektory LED w standardzie? To powinno być w każdej ciężarówce. Jakość światła jest genialna, a w nocy matrycowe reflektory LED pozwalają widzieć wszystko jak na dłoni, jednocześnie nie oślepiając innych kierowców. To duży krok naprzód w kwestii bezpieczeństwa."
TK TRANS – Właściciel Pan Jarosław
"Active Brake Assist 6 naprawdę mnie zaskoczył. Podczas testów symulowaliśmy nagłe hamowanie z 60 km/h – ciężarówka zatrzymała się na centymetry przed przeszkodą. To uczucie bezpieczeństwa, którego nie daje żadna inna ciężarówka, którą prowadziłem. A Active Drive Assist 3 to już prawie jazda autonomiczna. Utrzymuje mnie w pasie ruchu nawet w lekkich zakrętach. Świetne rozwiązanie na długich trasach."
SROKA TRANSPORT – Pan Adam
"Jako kierowca wiem, jak ważne są kwestie serwisowe i zarządzanie flotą. W Actrosie L dostęp do zdalnych diagnostyk przez Mercedes-Benz Uptime to coś, co doceni każdy właściciel firmy transportowej. Pozwala to uniknąć nieplanowanych postojów, a ja czuję się pewniej na trasie."
KODOŃ – pan Adam
"Nie tylko komfort kierowcy robi wrażenie – jako członek zespołu transportowego zwracam uwagę na funkcjonalność. Actros L pozwala na elastyczne konfiguracje dla różnych typów ładunków, co czyni go uniwersalnym rozwiązaniem zarówno na dalekie trasy, jak i w dystrybucji."
OWOCE WARZYWA GRUSZKA – pan Sylwester
"Silnik OM 471 w połączeniu z ulepszonym układem napędowym to poezja. Moc i moment obrotowy sprawiają, że nawet z pełnym ładunkiem pojazd rusza bez wysiłku. Do tego skrzynia biegów działa tak płynnie, że zmiana przełożeń jest praktycznie niezauważalna."
ZARZYK – pan Armin
"Zaskoczyło mnie, jak wiele firma Mercedes-Benz w samochodach ciężarowych inwestuje w technologie przyjazne środowisku. Zmniejszona emisja spalin i zoptymalizowane spalanie w Actrosie L to krok w stronę bardziej ekologicznego transportu – i to bez kompromisów w zakresie mocy czy osiągów."
ROLKA – pani Kinga
"Czuć, że Mercedes nie oszczędzał na materiałach. Tapicerka, wykończenie deski rozdzielczej, nawet przeszycia na fotelach – wszystko jest na najwyższym poziomie. To bardziej przypomina wnętrze luksusowego SUV-a niż ciężarówki."
GRINPLAST – pan Stanisław
"Każdy przycisk, każdy element jest tam, gdzie powinien być. Mercedes doskonale przemyślał wnętrze kabiny. Przejrzysty kokpit multimedialny i duże ekrany pozwalają mieć wszystkie informacje pod ręką. Nawet schowki i miejsca na drobiazgi są idealnie zaplanowane – nic nie leży na widoku, a wszystko jest łatwo dostępne."
FUNKCJE NOWEGO ACTROSA L.
Multimedia Cockpit.
Jasny i czytelny ekran, umożliwiający wyświetlenie danych o samochodzie.
Światła LED.
Większa widoczność za sprawą automatycznych LED-owych świateł dziennych.