Cała Twoja flota na jednej platformie online? Dzięki My TruckPoint jest to możliwe. Skorzystaj z doradztwa na naszym stoisku. Będzie tam można również uzyskać informacje na temat Daimler Truck Financial Services lub producentów zabudów. Ponadto możesz stać się częścią naszej społeczności RoadStars i wypróbowywać innowacje – od Driving Experience po wirtualne odkrycia za pośrednictwem aplikacji do rozszerzonej rzeczywistości.

IAA Transportation 2022
Rozwiązania, doradztwo i doświadczenia.
Nasze najciekawsze propozycje na targach IAA Transportation 2022
Nasze inne ciekawe propozycje.
My TruckPoint
Jedna platforma dla całej floty.
My TruckPoint łączy w sobie całą flotę pojazdów i wszystkie relacje biznesowe z Mercedes-Benz Trucks na jednej platformie online. Uproszczenie codziennej pracy dla klientów. W ten sposób można nie tylko uprościć komunikację z Mercedes-Benz Trucks. Pozwala to również zwiększyć wydajność pracy klientów końcowych i korzystać w dowolnym momencie z dostępu do wszystkich istotnych informacji dotyczących floty.
RoadStars
Dla wszystkich kierowców i miłośników ciężarówek.
RoadStars jest międzynarodowym miejscem spotkań z ekskluzywnymi akcjami dla kierowców ciężarówek i pasjonującymi reportażami z całego świata.
Platforma prezentuje całe spektrum rozrywki związanej z samochodami ciężarowymi: od aktualnych modeli po klasyczne oldtimery, od logistyki po budowę pojazdów. Jako członek społeczności możesz uczestniczyć w jedynych w swoim rodzaju wydarzeniach. Wykaż się umiejętnościami, biorąc udział w RoadStars Trophy, lub zbierz cenne doświadczenia, uczestnicząc w naszych treningach z zakresu bezpiecznej jazdy.
Daimler Truck Financial Services
Dzięki naszym produktom i usługom wspieramy naszych klientów prowadzących działalność gospodarczą na drodze do zrównoważonego, przyjaznego dla środowiska transportu, oferując im produkty leasingowe, finansowe i ubezpieczeniowe, a także elektryczne pojazdy użytkowe i nowe technologie zapewniające większe bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
Portal Producentów Zabudów Mercedes-Benz
Od 2004 roku Portal Producentów Zabudów stanowi centralną platformę typu B2B („business to business”), służącą do udanej współpracy między firmą Mercedes-Benz i producentami zabudów wszystkich typoszeregów. Platforma oferuje wszystkie niezbędne informacje i aplikacje dla bezpiecznej realizacji swoich zleceń zgodnie ze zdefiniowanymi kryteriami jakościowymi. Tu znajdują się szczegółowe opisy procesów, metod i narzędzi istotnych dla oferowanych przez Ciebie rozwiązań do pojazdów.
Cyfrowe usługi dla Twojej floty.
Teraz możesz skoncentrować się na swojej głównej działalności – my zadbamy o resztę. Dzięki usługom Mercedes-Benz Uptime i Fleetboard wykorzystasz optymalnie swoją flotę. Dzięki umowom serwisowym i ubezpieczeniom Mercedes-Benz zminimalizujesz ryzyko i problemy. A swoich kierowców przeszkolisz w ramach Mercedes-Benz TruckTraining. Za pomocą karty Mercedes ServiceCard ułatwiamy realizację serwisu i zapewniamy oszczędność czasu i pieniędzy.
Informacje o produkcie.
Actros F plus
Typoszereg | Actros F plus |
Typ | 2548 L 6×2 Pojazd do zabudowy kontenerowej |
Dop. masa całkowita | 25,0 t; oś przednia 8,0 t, z resorowaniem pneumatycznym; oś tylna, koło talerzowe 440, hypoidalne, 13,0 t; oś wleczona 8 t, kierowana, podnoszona |
Rozstaw osi | 4900 mm |
Konfiguracja osi | 6×2 |
Kabina kierowcy | Duża kabina kierowcy StreamSpace, 2,50 m, tunel 120 mm |
Kokpit | Multimedia Cockpit, interactive |
Silnik |
3. generacja silnika OM 471, R6, 12,8 l, 350 kW (476 KM), 2300 Nm |
Wersja silnika | Euro VI, E |
Skrzynia biegów | PowerShift Advanced, G 281-12/14,93-1,0 |
Przełożenie osi |
i = 2,412 |
Hamulce nieulegające zużyciu | Wtórny retarder olejowy; hamulec silnikowy o wysokiej skuteczności – High Performance Engine Brake |
Wyposażenie i pakiety (częściowo opcjonalne) | MirrorCam; reflektory główne LED; TrendLine; oświetlenie ambiente z diodami LED, praca i odpoczynek; pakiet Economy; Predictive Powertrain Control |
Systemy bezpieczeństwa (częściowo opcjonalne) | Asystent utrzymania pasa ruchu287; asystent utrzymywania bezpiecznej odległości287, 98; asystent wspomagania koncentracji287; asystent rozpoznawania znaków drogowych287, 256; Active Brake Assist 5287, 285; układ kontroli ciśnienia w ogumieniu |
Arocs
Typoszereg | Arocs |
Typ | 4151 8×4/4 Pojazd do zabudowy z żurawiem |
Dop. masa całkowita | 41,0 t; oś przednia 10,0 t; oś tylna, koło talerzowe 300, na zwolnicach planetarnych, 16,0 t |
Rozstaw osi | 5150 mm |
Kabina kierowcy | Duża kabina kierowcy StreamSpace, 2,50 m, płaska podłoga |
Silnik | OM 471, R6, 12,8 l, 375 kW (510 KM), 2500 Nm |
Wersja silnika | Euro VI, E |
Skrzynia biegów | PowerShift; G 330-12/11,63-0,77 |
Przełożenie osi | i = 3,714 |
Hamulce nieulegające zużyciu | Wtórny retarder wodny; hamulec silnikowy o wysokiej skuteczności – High Performance Engine Brake |
Wyposażenie i pakiety (częściowo opcjonalne) | Oś przednia 10,0 t wraz z resorem przednim 2 × 10,0 t, 4-piórowym (nowość); układ kierowniczy, Servotwin, 4-osiowy; Predictive Powertrain Control |
Atego
Typoszereg | Atego |
Typ | 1530 L 4×2 Pojazd do zabudowy kufrowej |
Dop. masa całkowita | 15,0 t; oś przednia, 6,1 t; oś tylna, koło talerzowe 390, hipoidalne, 11,0 t |
Rozstaw osi | 5360 mm |
Konfiguracja osi | 4×2 |
Kabina kierowcy | Kabina kierowcy typu S ClassicSpace, 2,30 m, tunel |
Silnik | OM 936, R6, 7,7 l, 220 kW (299 KM), 1200 Nm |
Wersja silnika | Euro VI, E |
Skrzynia biegów | PowerShift 3; G 140-8/9,30-0,79 |
Przełożenie osi | i = 3,583 |
Hamulce nieulegające zużyciu | Hamulec silnikowy o wysokiej skuteczności – High Performance Engine Brake |
Wyposażenie i pakiety (częściowo opcjonalne) | Czujnik deszczu; czujnik oświetlenia; tylne lampy LED; radio DAB+; złącze USB C; amortyzowany fotel kierowcy, komfortowy z nowym dekorem welurowym |
Systemy bezpieczeństwa (częściowo opcjonalne) | Active Brake Assist, asystent utrzymania pasa ruchu; system stabilizujący jazdę (ESP) |
Atego wóz strażacki
Typoszereg | Atego |
Typ | 1630 F 4×2 |
Dop. masa całkowita | 15 000 kg |
Ładowność bez zabudowy | 9900 kg |
Rozstaw osi | 9900 kg |
Kabina kierowcy | Kabina kierowcy typu S ClassicSpace, wydłużona, 2,30 m, tunel |
Silnik | OM 936 |
Moc silnika | 220 kW (299 KM) |
Nominalny moment obrotowy | 1200 Nm przy 1200–1600 obr./min |
Skrzynia biegów | Automatyczna skrzynia biegów Allison 3000 P |
Ogumienie osi przedniej | 285/70 R 19,5# |
Ogumienie na osi tylnej | 285/70 R 19,5# |
Unimog U 5023
Typ | U 5023 z kabiną podwójną |
Dop. masa całkowita | 14,5 t |
Rozstaw osi | 3850 mm |
Kabina kierowcy | Kabina podwójna dla maks. 7 osób |
Moc silnika | 170 kW/231 KM |
Skrzynia biegów | UG 100/8 |
Zabudowa | Skrzynia ładunkowa/plandeka |
Unimog U 430
Typ | U 430 |
Dop. masa całkowita | 14,0 t |
Rozstaw osi | 3150 mm |
Kabina kierowcy | Kabina kierowcy zapewniająca doskonałą widoczność |
Moc silnika | 220 kW/299 KM |
Skrzynia biegów | UG 100/8 ze zintegrowaną skrzynią rozdzielczą |
Zabudowa | Specjalna skrzynia ładunkowa |
GenH2 Truck
Typoszereg | GenH2 Truck |
Dop. masa całkowita | 18 000 kg |
Ładowność podobna jak w pojazdach z silnikiem Diesla | 25 000 kg |
Rozstaw osi | 4150 mm |
Kabina kierowcy | Kabina kierowcy typu L BigSpace, 2,50 m, płaska podłoga |
Moc silnika | 660 kW (maks.)/460 kW (ciągła) |
Nominalny moment obrotowy | 4142 Nm (maks.)/3154 Nm (ciągła) |
Skrzynia biegów | 2 biegi (+2 biegi wsteczne) |
System BZ | 2 * 150 KW |
Akumulatory | Akumulatory litowo-jonowe, zainstalowane 72 kW/h, użyteczne 50 kW/h |
Zasięg | do 1000 km i więcej |
Pojemność zainstalowanego akumulatora | zainstalowane 72 kW/h |
Pojemność zbiornika ciekłego wodoru (LH2 przy -253°C) | 2 × 40 kg |
Lakierowanie kabiny kierowcy | MB 9744 srebrny brylantowy metalizowany |
Ogumienie osi przedniej | 315/70 R 22,5# |
Ogumienie na osi tylnej | 315/70 R 22,5# |