eMobility na targach IAA
IAA Transportation 2022

eMobility na targach IAA

Nasze najciekawsze propozycje na targach IAA Transportation 2022

Odkryj ofertę Mercedes‑Benz Trucks w zakresie eMobility dla Twojej floty i Twojej firmy. Efektywne ciężarówki elektryczne do każdego zastosowania: Od jazdy w trybie „stop and go” w centrum miasta po logistykę długodystansową – każdy pojazd jako część zintegrowanego rozwiązania otwiera zupełnie nowe możliwości.

Witamy w erze opłacalnej, elektrycznej logistyki transportu. eActros LongHaul wyznacza nowe standardy w zakresie elektrycznego transportu dalekobieżnego. eActros LongHaul to nasze opłacalne, trwałe i niezawodne zintegrowane rozwiązanie o zrównoważonej mocy napędu. Dzięki nowemu układowi napędowemu seryjny eActros LongHaul zapewni zasięg do 500 kilometrów bez doładowywania. Dzięki ładowaniu megawatowemu akumulatory będzie można w przyszłości naładować od 20 do 80 procent w czasie znacznie krótszym niż 30 minut. W ten sposób eActros LongHaul jest przygotowany do większości zaplanowanych zastosowań w transporcie dalekobieżnym. eActros LongHaul jako zintegrowane rozwiązanie zapewnia możliwość korzystania z eConsultingu, usług Mercedes‑Benz Uptime w ramach umowy serwisowej, Fleetboard Charge Management i wielu innych usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb. eActros LongHaul trafi do produkcji seryjnej w 2024 roku – możesz go jednak wypróbować już teraz na targach IAA Transportation.

eActros LongHaul będzie wyposażony w akumulator umożliwiający przejechanie około 500 kilometrów na jednym ładowaniu. W ten sposób eActros LongHaul jako pierwszy elektryczny samochód ciężarowy marki Mercedes‑Benz Trucks umożliwia efektywne użytkowanie na długich dystansach.
eActros LongHaul zapewnia szybkie ładowanie i prostą obsługę. Dzięki ładowaniu megawatowemu akumulatory będzie można w przyszłości naładować od 20 do 80 procent w czasie znacznie krótszym niż 30 minut. Poprzez wspólne przedsięwzięcie Daimler Truck, TRATON GROUP i Volvo Group chcemy wspierać ciągły rozwój infrastruktury do ładowania. W ten sposób ładowanie stanie się dziecinnie proste.
Skorzystaj z zalet eActrosa LongHaul! Jako część zintegrowanego rozwiązania otrzymujesz oferty doradztwa w zakresie optymalnego wykorzystania pojazdu i możesz zoptymalizować koszty TCO.

„Nowy rozdział rozwoju w kierunku eMobility” – tak jury Truck Innovation Award 2023 oceniło eActrosa LongHaul. Kluczowe znaczenie dla werdyktu miały przede wszystkim innowacyjna całościowa koncepcja technologiczna z technologią akumulatorów LFP i nową osią elektryczną, a także szybkie tempo rozwoju: przewiduje się, że już w przyszłym roku eActros LongHaul zostanie przekazany klientom do jazd próbnych. Jury podkreśliło ponadto kompaktowe wymiary ciągnika siodłowego. Nagroda Truck Innovation Award jest przyznawana przez jury konkursu „International Truck of the Year”.

Gamechanger eActros.

Gamechanger eActros.

Poznaj nasz filtr do historii na Instagramie: Wprowadź wiatraki w ruch i obserwuj, jak Twój oddech napędza eActrosa LongHaul. Twoje zaangażowanie jest jego motorem napędowym – dokładnie tak jak w rzeczywistości.

Wypróbuj teraz

eActros 300 i eActros 400 to coś więcej niż tylko ciężarówki. Każdy z nich jest częścią zintegrowanego rozwiązania, które oprócz ciężarówek elektrycznych z klasycznymi usługami obejmuje także eConsulting oraz innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Samochody ciężarowe zapewniają zasięg do 300 lub 400 km dzięki wysoce wydajnemu napędowi elektrycznemu ePowertrain. Dzięki znacznemu ograniczeniu emisji hałasu oferują kierowcom i przechodniom nowy poziom komfortu w ruchu drogowym i życiu w mieście. W ramach zintegrowanego rozwiązania w zakresie eMobility wraz z eActrosem 300 lub eActrosem 400 oferujemy dodatkowo kompleksowe usługi eConsulting, które obejmują m.in. analizę trasy, zarządzanie dofinansowaniami oraz usługi cyfrowe dla pojazdów elektrycznych, takie jak Mercedes‑Benz Uptime, zarządzanie ładowaniem i umowy serwisowe.

Detail Zoom image
Detail Zoom image
Detail Zoom image
Detail Zoom image
Detail Zoom image
Detail Zoom image

Asystent skrętu 287.

Aby zapobiec wypadkom z udziałem rowerzystów lub pieszych podczas skręcania w prawo, eActros jest standardowo wyposażony w asystenta skrętu S1R287, który może informować kierowcę i ostrzegać go w razie niebezpieczeństwa.

Detail Zoom image

Acoustic Vehicle Alerting System (AVAS).

Acoustic Vehicle Alerting System składa się z dwóch głośników, które w zależności od warunków jazdy mogą odtwarzać dźwięki jazdy do przodu lub jazdy do tyłu, sprawiając, że pojazd jest lepiej słyszalny dla przechodniów.

Detail Zoom image

Active Brake Assist 5 (ABA5)287, 285.

Active Brake Assist 5287, 285 działa w połączeniu z systemami radarów i kamer. System może reagować na potencjalne zagrożenia i ostrzega kierowcę akustycznie oraz wizualnie przed potencjalnym wypadkiem. Jeśli kierowca nie zareaguje, system może automatycznie zainicjować hamowanie częściowe lub całkowite.

Detail Zoom image

Koncepcja bezpieczeństwa akumulatora.

Specjalne elementy zderzeniowe z profilem aluminiowym mogą chronić akumulatory w przypadku zderzenia bocznego, a zintegrowane czujniki mogą automatycznie spowodować wyłączenie akumulatorów wysokonapięciowych.

eActros 300 i eActros 400 imponują licznymi systemami bezpieczeństwa. Active Brake Assist piątej generacji285, 287 po raz pierwszy wykorzystuje kombinację systemu radarowego i kamer i w ramach ograniczeń systemowych może automatycznie zahamować pojazd nie tylko na końcu korka drogowego, ale także w razie wykrycia poruszających się pieszych, aby uniknąć kolizji. Asystent skrętu może ostrzegać kierowcę w krytycznych sytuacjach podczas skręcania w prawo.

Wraz z wariantem modelowym nowego eActrosa 300 w formie ciągnika siodłowego konsekwentnie rozszerzamy możliwości zastosowania eActrosa do ciężkiego transportu dystrybucyjnego. Nowy ciągnik siodłowy eActros 300 nadaje się szczególnie do zastosowania w środowisku miejskim. Ciągnik siodłowy bazuje na tej samej technologii co eActros 300 i eActros 400 w formie pojazdu ciężarowego lub zestawu drogowego. Podobnie jak eActros 300 i eActros 400, nowy ciągnik siodłowy eActros 300 posiada kabinę typu M. Trzy moduły akumulatorów o zainstalowanej mocy 112 kWh3005 każdy umożliwiają zasięg do 220 km3013. Układ napędowy jest identyczny jak w eActrosie 300 i tym samym również dostarcza moc szczytową 400 kW oraz moc ciągłą 330 kW. Pojazd może ciągnąć wszystkie powszechnie stosowane europejskie naczepy, przy uwzględnieniu maksymalnej dopuszczalnej długości całkowitej zestawu drogowego. Pojazd, podobnie jak eActros 300 i eActros 400, jest oferowany jako zintegrowane rozwiązanie wraz z doradztwem i rozwiązaniami w zakresie infrastruktury ładowania. Ponadto Mercedes‑Benz Trucks wraz eActrosem oferuje swoim klientom kompleksowe usługi cyfrowe dostosowane do pojazdów elektrycznych.

W świecie, w którym logistyka transportu stoi przed złożonymi wyzwaniami, firma Mercedes‑Benz Trucks oferuje całościowe rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb. Dzięki zintegrowanym rozwiązaniom, Mercedes‑Benz Trucks towarzyszy swoim klientom na wszystkich etapach elektryfikacji floty, a także we wszystkich obszarach jej procesów. Od indywidualnych usług eConsulting i usług cyfrowych, takich jak Mercedes‑Benz Uptime, aż po rozwiązania w zakresie finansowania. Zróżnicowana sieć usług sprawia, że nasi klienci mogą w każdej chwili skoncentrować się na efektywnym optymalizowaniu swojej działalności. Na targach IAA przedstawimy przegląd naszych zintegrowanych rozwiązań w zakresie eMobility oraz sposób i miejsce ich integracji z naszymi pojazdami.

Content iaa sustainability

Nowy eEconic jest idealny do zastosowań w mieście z częstymi postojami. Jest w stanie przejechać do 150 km2021 na jednym ładowaniu. Wraz z energią pozyskiwaną przez rekuperację, eEconic może jeździć przez cały dzień bez doładowywania. W ten sposób klienci mogą ładować nowego eEconica, korzystając dodatkowo z korzystnych taryf nocnych. Nisko osadzona szyba panoramiczna kabiny DirectVision umożliwia bezpośredni kontakt wzrokowy z innymi uczestnikami ruchu i zapewnia bardzo dobrą widoczność sytuacji na drodze.

W górę